×

Warning

The form #3 does not exist or it is not published.

ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΦΥΣΙΚΗ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΧΗΜΕΙΑ, ΒΙΟΛΟΓΙΑ, ΕΚΘΕΣΗ

Σκοπός (ιδιαίτερα μαθήματα)

Σημείο των καιρών είναι ότι ενώ πολλοί υποψήφιοι κατορθώνουν να ενταχθούν σε ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, παρόλα αυτά υπάρχει ένα ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό που είτε τα εγκαταλείπει είτε αργεί πάρα πολύ να αποφοιτήσει. Αυτό συμβαίνει διότι οι μαθητές δεν είναι εξοικειωμένοι με την αυτο-μελέτη, αλλά είθισται να εντάσσονται σε προγράμματα πολύωρων διδακτικών ωρών σε φροντιστήρια, με αποτέλεσμα την εξόντωση της αυτενέργειας των μαθητών, διότι μοναδικός σκοπός είναι η εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με κάθε κόστος. Έτσι λοιπόν όταν ενταχθούν σε αυτή, δεν έχουν επίγνωση της αυτοδιαχείρισης του χρόνου, του διαβάσματος, της κατάλληλης προετοιμασίας για τις εξετάσεις, της γέννεσης και παραγωγής δημιουργικής σκέψης, τα οποία απαιτούνται για την αποφοίτηση από το πανεπιστήμιο.
Ο σκοπός της ίδρυσης του συγκεκριμένου τομέα δεν είναι ένα ακόμα φροντιστηριακό πλαίσιο, αλλά η προώθηση της δημιουργικής και αυτόνομης σκέψης, με αποτέλεσμα την ανεξάρτητη αυτο-οργάνωση και αυτο-διαχείριση χρόνου, μελέτης και κοινωνικής ζωής.

buble Group 3 ατόμων

Βάσει επιστημονικών μελετών, είναι ο αριθμός των παιδιών ανά τμήμα, που προωθεί την ευγενή άμιλλα, την ανταλλαγή ιδεών και απόψεων για το διδαχθέν αντικείμενο και τη βέλτιστη κατανόηση και αφομοίωση του μαθήματος από τους μαθητές.

bubleΔιαχείριση άγχους προγραμματισμός διαβάσματος

Στις περισσότερες περιπτώσεις ο εκπαιδευτικός καλείται να διαχειριστεί πολλά ζητήματα (άγχος εξετάσεων, άγχος επίδοσης, οικογενειακή πίεση, ενδοοικογενειακές συγκρούσεις), για τα οποία και δεν είναι καθ' ύλην αρμόδιος, αλλά και δεν έχει λάβει την κατάλληλη εκπαίδευση για αυτό, με αποτέλεσμα να είναι αμφίβολη η αποτελεσματικότητα των παρεμβάσεών του.
Όλα αυτά τα θέματα μπορούν να διαχειριστούν εν τη γεννέσει τους, με αποτελεσματικότητα, ακρίβεια και συνέπεια, με τη συνεργασία των ειδικών του χώρου μας (Ψυχολόγοι κ.α.) και του εκπαιδευτικού. Παράλληλα, παρέχεται η δυνατότητα στους εκπαιδευόμενους, μέσω πιστοποιημένων συνεργατών μας, να καταρτιστεί το καθημερινό τους πρόγραμμα μελέτης-δραστηριότητας-ξεκούρασης, ένας τομέας ιδιαίτερα αγχωτικός για κάθε οικογένεια.

bubleΠοιοτική διδασκαλία στο 45λεπτο

Μολονότι τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί σημαντική αύξηση της διδακτικής ώρας η οποία σε ορισμένες περιπτώσεις φτάνει και τα 60λεπτά, εντούτοις, είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι ο ποιοτικότερος χρόνος κατανόησης και αφομοίωσης είναι τα 45λεπτά. Πέραν τούτου, παρατηρείται νοητική κόπωση και αισθητή μείωση της απόδοσης, τόσο από την πλευρά του εκπαιδευτικού όσο και του εκπαιδευόμενου.

bubleΠροώθηση συνεργασίας μεταξύ μαθητή-γονέα

Διανύουμε μια εποχή στην οποία οι ρυθμοί, τόσο των γονέων όσο και των παιδιών, είναι εξαντλητικοί. Ως αποτέλεσμα, η ενασχόληση της καθημερινής μελέτης αποτελεί πεδίο τριβών και φιλονικιών. Σε αυτήν την περίπτωση, διευκολύνουμε τη συνεργασία μέσα στην οικογένεια, μέσω Συμβουλευτικής Γονέων-μαθητών.

Διευθυντής σπουδών

Στοιχειός Αλέξανδρος, M.Sc., PhD., Φυσικός
Πιστοποιημένος Σύμβουλος μελέτης C.S.C - Διαθέτει 20ετή εμπειρία στα μεγαλύτερα φροντιστήρια των Αθηνών (Σαλτερής-Σαββάλας, Πουκαμισάς, Διακρότημα κ.α.), έχει εργαστεί στα εκπαιδευτήρια Ζηρίδη (bilingual στο τμήμα Science). Είναι ενεργός συνεργάτης του Ε.Μ.Π. (Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) με δημοσιευμένες εργασίες και παρουσιάσεις σε συνέδρια.
Ειδικεύεται στα μαθήματα Γενικού λυκείου, προετοιμασία I.B. Physics και Mathematics, SAT's, IGCSE.